Thursday 30 May 2013

Sharing is caring...sharing is giving...sharing is receiving...

Photo: Taraa..ni cek bonus...bole la buat beli baju raya anak2..sapa yang nak beraya meriah tahun ni tanpa mengharap PM bg bonus kat gomen staf dan juga tampil menarik dgn badan yg cun silalah pm ye..
 Alhamdulillah my second month bonus..RM 2800++. How I get this??
 Just  spent 2 hours in one sharing session and went for 4 sharing session in total. In total only 8 hours working time and I got this amount. If I do this double..triple...wow!!

Sharing is caring...sharing is giving and sharing is receiving... The most important things is I'm keep on losing weight but become RM 2800 richer ( for this month)..Alhamdulillah....

Photo: Alhamdulillah..bonus yg dapat sebab sharing dgn kawan-kawan untuk ubah diri..berat makin turun, bonus makin banyak..closing cuma 4kali je..kerja hanya 2jam sekali close..siapa nak bagi camtu kan..kan?

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)